sobota, 19 listopada 2016

50 FAKTÓW O MNIE

1.Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ? 
Telefon bez niego nigdy sie nie ruszam
2.Ulubiony sklep z ciuchami ?
 
H&M, Reserved, House,
3.Czy lubisz pływać ?
 
W sumie lubie
4.Masz jakieś fobie ?
 
Lęk wysokości i zawsze jak naoglądam się horrorów to boje sie zasnąć
5.Pijesz kawę ?
 
Czasami
6.Co robiłeś o 24:00 ?
 
Spałam
7.Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego ?
 
Tak
8.Często piszesz smsy ?
 
Bardzo często
9.Czytasz książki ?
 
Jak mam czas i książka jest ciekawa to tak, ale niestety teraz tego czasu nie mam
10. Masz duży pokój ?
 
Mam średni pokój
11. Kiedy masz urodziny ?
 
9 Maja
12. Jakich piosenek słuchasz ?
 
Wszystko co wpadnie mi w ucho
13. O której chodzisz spać ?
 
Różnie w tygodniu staram sie przed 23 a w weekendy po 00
14. Malujesz paznokcie ?
 
Tak nie potrafie wyjść bez pomalowanych paznokci
15. Twoje największe marzenie ?
 
Porozmawiać z moim idolem, oraz założyć własną szkołe tańca w przyszłości i dobrze dać maturę ale do tego dużo czasu haha
16. Co lubisz robić ?
 
Tańczyć, spotykać się ze snajomymi w wolnych chwilach i spać
17.Jesteś leniem ?
 
Chyba nie
18. Czego sie boisz ?
 
pobierania krwi
19. Umiesz śpiewać ?
 
Niestety nie
20. Zjadłabyś cytrynę ?
 
Tak
21. Facebook vs Twitter ?
 
Korzystam w obu portali ale chyba Facebook
22. Trzy ulubione strony internetowe ?
 
Facebook,Blog,Youtube,Instagram,Twitter 
23. Ulubiona piosenka ?
 
Nie mam jednej ulubionej
24. Dużo śpisz ?
 
Niestety nie a uwielbiam spać.
25. Oglądasz mecze ? Jakie ?
 
Nie wszystkie , ale tak. Oglądam piłkę nożną, siatkową
26. Ulubiony sportowiec ?
 
Nie mam ulubionego sportowca
27. Masz jakieś hobby ?
 
Tak taniec
28. Jesteś lubiany w swojej klasie ?
 
Tak sądze, że tak
29.Masz skejpa ?
 
Mam
30.Co lubisz pić?
 
W lato oczywiście zimne napoje, ale w zime gorące herbatki, czekoladę
31.Ulubiony owoc ?
 
Banan,Jabłko,Gruszka,Mandarynka,Brzoskwinia
32. Czego nie lubisz w ludziach ?
 
Chamstwa, udawania kogoś kim się nie jest i jak ktoś na siłe próbuje przypodobać się komuś
33.Zbierasz coś ?
 
Tak. Takie kulki śnieżne z równych Krajów (kiedyś wam wstawie zdięcie)
34. Ilu masz znajomych na facebook`u ?
 
Ponad 1tyś :O
35.Lubisz jak robi Ci sie zdjęcia ?
 
Jeżeli wychodzę w miare okej to Tak
36. Masz jakieś przezwisko/ksywę ?
 
Mam
37.Masz rodzeństwo ?
 
Nie
38.Lubisz chodzić do szkoły ?
 
W sumie lubię mam fajną klasę super znajomych wieć dzień w szkole mija mi bardzo szybko
39. Malujesz sie ?
 
Tak
40. Rozpuszczone czy spięte włosy ?
 
Ja wole siebie w ropuszczonych, ale każdy mówi mi ze ładnie mi w spiętych
41.Kolor ścian w pokoju ?
 
Dwie są białe i dwie fioletowe
42.Co najczęściej oglądasz na yt ?
 
Vlogerów, teledyski
43.Jesteś wolna?
 
Aktualnie tak
44.Jakie masz teraz włączone strony ?
 
Facebook,Youtube,Blogger,Twitter
45.Jaki jest ostatni sms wysłany przez Ciebie?
 
,,Mamy 3 miejsce!''
46.Jakie jest twoje ostatnie połączenie ?
 
Do Perzi
47. Jaki kolor masz koszulki na sobie ?
 
Szary
48. Co robiłeś wczoraj o tej godzinie ?
 
Pisałam posta
49. Najgorszy przedmiot w szkole ?
 
Matematyka i Fizyka
50. Ile w dzień pracy zajmuje Ci się wyszykowanie ?
 
Od 30 do 40 min max

4 komentarze:

  1. Kiedy zobaczyłam Twój nagłówek koniecznie musiałam wejść na bloga i dodałam do OBSERWOWANYCH ! <3

    Czy mogłabyś oddać na mnie głos w konkursie DDOB? KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe pytania ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię pływać, choć zbytnio nie potrafię ;)
    W sumie to chodzę z na wpół pomalowanymi paznokciami - nie są dla mnie aż tak ważne.
    Nie lubię pobierania krwi, ale chciałabym zostać w przyszłości dawcą krwi i przełamać swoja niechęć, by pomóc tym samym innym :)
    Lubię matmę :D
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń